منتدى الاصدقاء
ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, Sans_t11
منتدى الاصدقاء
ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, Sans_t11
منتدى الاصدقاء
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
 ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, 345g66x
ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, Ads10 ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, Adv

ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت,

muhamad
ابن الفراعنه
قاموس الحياة
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sho3a3el
زائر

ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, Empty
مُساهمةموضوع: ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت,   ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 04, 2007 2:38 pm

ازاى تحرق دم اى بنت

العملية فى منتهى السهولة و سيتم عرضها من خلال عدة مواقف متتالية وربنا يقدرنا على بنت حواء

1- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسألك انت عامل ايه ازى احوالك ؟

ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟

2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة

ترد و تقول شىء طبيعى

3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الرخامه او على الاقل ترش عليها ميه!!

4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصص لها و متنح و لما تسألك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......

5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت بابا حسنى بالظبط

6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسألك عن رايك فى شكلها قولها هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!! (اللى مش فاهم يسالنى)

7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30 بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!

8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك.....

9- لو نفسك تمشى مع بنت عندك فى الكليه و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....

هتنادى عليك........

- احمد .... ممكن لو سمحت......

- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......

طبعا و شها هيبقى احمررررررر لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك واد تنك وبارد وماعندكش دم ولا ذوق....

وفجأه روح كلمها عادى وقولها كنتى عايزه ايه و لا كأن حاجة حصلت......

هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....

10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........ والبياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين انا جى قبل الانسه (طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)

11- لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية طبعا اتصرف فورا و قعدها جنبه و اقعد انت ورا!!!!!!

12- لو انت مصاحب بنت جدعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى .... امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما سقطت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ...... مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس عليا !!!!!!!!

13- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟

قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!

14- لو كنت ماشى مع بنت سمرة وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى....

قولها : يا فحم مولع..!!!

15- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه

رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!

16- لو بتسألك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها ساره !!!!!!!

17- لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك

قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة

كفايه كده بقى
قاموس الحياة
نائب المدير
نائب المدير
قاموس الحياة

: ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, FP_06

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت,   ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 04, 2007 3:08 pm

هههههه يالهوى عليك ياشعاع اية الغلاسة والتناحة دى بس بجد افشات حلوة جدا ولية طيب البنات موش هيا اللى تعمل كدا يالا يابنات نقلب على الرجالة قبل مايقلبوا علينا هياااااااااااااااااااا
ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, 9a39 ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, Dsfs ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, 9a39 ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, Tr4 ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, Tr4
ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, I56210836_90099_2
ابن الفراعنه
نائب المدير
نائب المدير
ابن الفراعنه

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت,   ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 05, 2007 6:17 am

حرام عليك دنتا قلبلبق اسى قوى دة البنات دول نعمة مش عارف هما لو مش معانا هنعيش من غيرهم ازاىىىىىىىى
"كان معكم الن الفراعنه من العصر الحجرى"
sho3a3el
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت,   ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 05, 2007 10:03 am

اية يا جماعة الموضوع قلب الدنيا علينا ولا اية مش فاهم
طيب علي العموم هعلن الحرب علي نفسي مش علي البنات ههههه
خلاص بقا يا جماعة مش يبقا قلبكم اسود كدا
muhamad
شخصيات مهمة
شخصيات مهمة
muhamad

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت,   ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 07, 2007 2:27 pm

والله هما عايزين اللى كده يا شعاع وربنا يقدرك على فعل الخير يا حبيبى ده خير اللى انت بتعمله ده مش شر ومتسمعش لكلام المغرضين وياريت تمشى على هذا النهج ههههههههههههه
sho3a3el
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت,   ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 08, 2007 8:18 am

محمد انا بهدي النفوس انت بتشعللها ولا اية يا عم
بس دا خير ؟؟ مفتكرش دي رخامة وتناحة وغلاسة كمان بس الموضوع جبني قلت انقلة ليكم
علي العموم شكرا لمرورك يا محمد وعلي مرورو الجميع
did_parting
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت,   ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2007 7:13 am

والله هما عايزين اللى كده يا شعاع وربنا يقدرك على فعل الخير يا حبيبى ده خير اللى انت بتعمله ده مش شر ومتسمعش لكلام المغرضين وياريت تمشى على هذا النهج ههههههههههههه
مين الي عايز كدا بقا يا استاذ محمد ؟؟؟
انا نسيت اقولك اية كل دا يا شعاع انت كدا مش بتحرق دمها انت كدا بتقولها موتي افضل ليكي علي الاقل نوع من التجامل بس
شكرا شعاع
sho3a3el
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت,   ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2007 5:01 pm

اية يا ديد اية البداية دي انا مش متفائل كدا بس علي العموم ربنا يستر
انا كاتب الموضوع دا يا جماعة للضحك مشش اكتر و احاول اني ادخل عليكم الفرحة مش اقل لو انتو هتزعلو من بعض انا ممكن الغية فورا ومفيش ضحك بقا خالص
شكرا لمرورك ديد
elsahap77
شخصيات مهمة
شخصيات مهمة
elsahap77

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت,   ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 18, 2007 11:36 am

هههههههههههههههههههههههههههه ايه الحلاوه دى يا شعاع
اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسألك انت عامل ايه ازى احوالك ؟

ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟

sho3a3el
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت,   ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 18, 2007 12:11 pm

شكرا يا احمد علي المرور
love mohamed
مشرف
مشرف
love mohamed

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت,   ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 03, 2007 8:38 am

تسلم ايدك
sho3a3el
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت,   ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 04, 2007 1:03 pm

شكرا علي المورو يا جميل
zeezee
عضو جديد
عضو جديد
zeezee

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت,   ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت, I_icon_minitimeالخميس أغسطس 26, 2010 9:22 pm

تسلم ايدك على المجهود بس البنات مش زى بعضها فى بنات مش بترد من اساسة دى هاتضايقها ازاى

اظن لازم تشوف طريقة تانية

وبعدين يقولوا فى بنات مش محترمة

تعرف ليه

لان فى ولاد رخمة

بس مش بقصد طبعا اى حد من اخواتى هنا

ازاى تـحــــرق دم اى بـنــــــت,
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-