منتدى الاصدقاء
نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم Sans_t11
منتدى الاصدقاء
نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم Sans_t11
منتدى الاصدقاء
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
 نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم 345g66x
نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم Ads10 نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم Adv

نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sho3a3el
زائر

نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم Empty
مُساهمةموضوع: نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم   نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 07, 2007 6:06 pm

يـــــــــلا بيـــــــنا نـــــرفـــس

قرر اتحاد النساء العالمى اتخاذ خطوة إيجابيه لمواجهة تسلط الرجال، فاتخذوا قرارا بأن تضرب العضوات عن الأعمال المنزليه لمدة اسبوع و يتركوا الرجال لمواجهة المسئوليه ، و تحدد لقاء بعد اسبوع لعرض النتائج.
- الزوجه الإنجليزيه: أنا ناديت شارلز و قلت له أنا مش حاعمل حاجه الأسبوع ده فى البيت، لا غسيل و لا طبيخ و لا كنس و لا حاجه اتصرف انت. أول يوم ماشفاش حاجه، تانى يوم مافيش حاجه حصلت، تالت يوم طبخ لنفسه، و بعدين اتعود و عمل كل حاجه.

كلب شوارع مر من جنب مخفر شرطة شاف كلب بوليسي قال آخ لو كملت تعليمي

مرة واحد بيحلم كل يوم بماتشات كتاكيت... راح للدكتور... فقاله هديلك حقنة دلوقتي ومش ها حلم بيهم تاني خالص... قاله خليها بكرة يا دكتور علشان النهاردة ماتش النهائي

واحد بتاع فيديو جيم مات كتب علي قبره "جيم أوفر"

مسطول لابس جزمة ، فردة بيضة والتانية سوده .... قابله مسطول تاني وقاله: "ايه ياواد الجزمه الشيك دي. راح
المسطول الاولاني حط رجل علي رجل وقاله: وشرفك إنت.. عندي جوز جزم تاني فى البيت شبهه بالظبت

واحد سباك نفسه اتسدت غرقت الشقة

طفل صغير سال امة ازاى انا جيت الدنيا قالت له حطيت شوية سكر تحت السجادة لاقيتك جيت ... راح الطفل حاطط شوية سكر تحت السجادة... يومين و لاقى صرصار فقال له لو مكنتش ابنى كنت قتلتك

كل يوم النمر ينزل في الأرنب ضرب و يقول له إنت ودانك طويلة ليه. اشتكى الأرنب للأسد و قال له على تصرفات النمر معاه.الأسد قال للنمر يا أخي إتلكك للأرنب بطريقة أحسن من كده، قول له هات لى جزر، إذا جاب لك جزر لونه أصفر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أحمر، و إذا جاب لك جزر أحمر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أصفر. فقال النمر للأرنب أنا عاوز جزر، فقال له الأرنب، عاوز الجزر أصفر و لا أحمر.النمر نزل في الأرنب ضرب و قال له إنت ودانك طويلة ليه

مرة كان في ماتش بين فريقين حشرات في الشوط الاول في فريق انهزم واحد صفر و الشوط الثاني نزلت أم أربعه و اربعين دخلت 42 هدف بعد الماتش صحفي بيسأل المدرب اللي فاز :ليه مانزلتش أم أربعه و أربعين من أول الماتش ٌقاله:كانت بتربط الجزمة

بلديتناعندو أرق مش قادر ينام صحبو قالو عد لغاية 500 بدأ يعد ولمن نعس راح غسل وشة وجا يكمل للـــ 500

مرة واحد حب يفتح مزرعة مواشي فسال صاحبة انت بتأكل البقر ايه قالو البقر الاسود ولا الابيض قالو الاسود قالو علف فقالو طيب والابيض قالو علف بردو قالو طيب بتشربو ايه قالو الابيض ولا الاسود قالو الاسود قالو ميه قالو طيب والابيض قالو ميه بردو قالو طيب بتنيمو فين قالو الاسود ولا الابيض قالو الاسود قالو في الحضيرة قالو طيب والابيض قالو في الحضيرة بردو قالو يا عم انتا وجعلي دماغي من الصبح وقاعد تقول ابيض واسود والاتنين بيكلو ويشربو وينامو زي بعض قالو لا اصل البقر الاسود بتاعي قالو والابيض قالو بتاعي بردوووووووو

مره واحد شحات ماشى على واحد عجلاتى بقول له اعطنى مما اعطاك الله قاله خد لك لفه

مرة واحد مسطول آل لواحد مسطول تاني يلا نسرق العمارة دي فرد التاني :نوديها بعيد الأول علشان محدش يوشفنا وبعدين ألعوا هدومهم وحطوها وراهم وأعدوا يزؤواوبعدين جه حرامي
وسرق هدومهم فواحد بص وراه ملآش الهدوم فأل للتاني كفاية كده إحنا بعدنا أوي

تلاته اندال اتفقوا يشوفوا مين اكتر نداله الاول شاف راجل عجوز عايز يعدي الشارع مسك ايده و سابه في نصف الشارع واتاني عداه وضربه التالت ضحك وقال انا اكتر نداله الراجل ده يبقي ابويه

واحد بخيل راح للفكهاني .. قال له شوف لنا حاجه ناخدها معانا لواحد عيان ، الفكهاني قال له عندك مانجه أهه بعشرين جنيه الكيلو ، قال له لا ياراجل أصله مش عيان قوي كده.

تلاتة بيحششوا حصل كبسة عليهم اتنين هربوا والتالت استخبى في البوكس

في المدرسه استاذ الحساب بيسال التلميذ بتاعه: لو باباك استلف الف جنيه من البنك والف جنيه تانيه من جاركم يبقى هيرجع كام الف التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ
الاستاذ: ياابني استلف الف وبعديها الف تانيه
التلميذ : مش هيرجع حاجه يا استاذ
الاستاذ: اعد يا ابني انت متعرفش حاجه في الحساب
التلميذ: انت اللي متعرفش ابويا

واحد سنانه كلها طايرة ما عدا الانياب... قدم علي وظيفة عينوه خرامة

مرة واحد تعب من المشى طلع يجرى

مرة حلاق و ابنة بيتفرجوا على متش كورة فقال المذيع :وشطها بمشط رجلة و جت فى المقص فقال ابن الحلاق : بابا دول بيلعبوا فى العدة

مرة واحد عجلاتى قعد على قهوة طلب كاوتشينوووووووو

واحد راح الصيدلية وقال للدكتور: عايز لبن اطفال ..... الدكتور: اسمه ايه !؟
الراجل : اسمه اشرف.

فرختين مشيين الاولى معلقة بيضة على رقبتها .. فالتانية بتسالها اية البيضة دى؟ قالت دى صورتى و انا صغيرة

مرة اتنين ماشيين ف الصحرا... طلع عليهم اسد... راح واحد منهم رمي عليه طوبة وطلع يجرىىىىىى... وبص وراه لقي صاحبه واقف ما بيجريش... قال له مش بتجري ليه؟ قال له واجري ليه؟ هو انا اللي ضربته؟؟؟؟؟

بــــس خـــــلاص

لو فى حاجه باااااااايخة كده ولا كده

عدوهااااالى المرادى وكل عام وانتم بخير

يارب تعجبكم
ابن الفراعنه
نائب المدير
نائب المدير
ابن الفراعنه

: نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم FP_06

مُساهمةموضوع: رد: نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم   نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 09, 2007 7:28 pm

هههههه بايخة بس حلوة
بس انا مش هرفس من الضحك زي ما انت بتقول
قاموس الحياة
نائب المدير
نائب المدير
قاموس الحياة

مُساهمةموضوع: رد: نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم   نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 09, 2007 8:35 pm

شكرا جزيلا
love mohamed
مشرف
مشرف
love mohamed

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم   نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 10, 2007 11:26 am

ههههههههههههههه
تسلم ايديك فيلسوف
sho3a3el
زائر

مُساهمةموضوع: رد: نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم   نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 10, 2007 10:01 pm

شكرا يا محمد

نكت رهيــــــبه هـــترفــــس كـــده من الضحـــك.. فالنرفس جم
صفحة 1 من اصل 1