منتدى الاصدقاء
المواجهة Sans_t11
منتدى الاصدقاء
المواجهة Sans_t11
منتدى الاصدقاء
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
 المواجهة 345g66x
المواجهة Ads10 المواجهة Adv

المواجهة

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ابن الفراعنه
نائب المدير
نائب المدير
ابن الفراعنه

: المواجهة FP_06

المواجهة Empty
مُساهمةموضوع: المواجهة   المواجهة I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 09, 2007 8:42 pm

انا خلاص انا اتعرفت على بنت من النت اوكى وزى ما قاموس بتقول هل من الممكن ان يكون القلم يلفت الانتباة ؟؟بس انتو نسيتو اهم حاجة هى المواجهه انت اتعرفت خلاص وتمام وحصل علاقة شريفة طبعا بس المواجة موقف صعب طبعا فى فرق انك بتكتب على النت وفى فرق انك تتقابلة هتتكلم ازاى الموقف هيكون ية اية شعورك اسئلة كتير بس دة كلة طبعا بيكون فى علاقة محترمة ممكن تقولو اية شعورك او احسساسك من الموقف دة؟؟؟
sho3a3el
زائر

المواجهة Empty
مُساهمةموضوع: رد: المواجهة   المواجهة I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 09, 2007 10:18 pm

شعوري اني لو هقول هقول بصدق ولو مش هقول وصممت اني اقو ليها هقولها انا مش هقولك الحقيقه يعني بمعني لازم من الصراحة الي تكون بينكم وعلي فكرة انا عملت بحث في الموضوع دا علي الشات وكان رد فعل ناس كتير انة بيكون جواز مستقر وعادي ودا راي الاغلبية علي الشات وكان فعلا كلامهم مقنع
بس احساسك لازم يكون بجد مش تكدب علي نفسك وبعدين حاول تفهم الي قدامك وتقهم انة بيكدب عليك ولا لا؟؟ وقرر بنفسك انت
love mohamed
مشرف
مشرف
love mohamed

ذكر

المواجهة Empty
مُساهمةموضوع: رد: المواجهة   المواجهة I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 10, 2007 10:22 am

تسلم ايديك دك فاروق
elsahap77
شخصيات مهمة
شخصيات مهمة
elsahap77

المواجهة Empty
مُساهمةموضوع: رد: المواجهة   المواجهة I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 16, 2007 8:30 pm

ربنا يوفقق يا دك واوعى تكون بتلعب معاك او انت بتلعب معاها
وشكرا
muhamad
شخصيات مهمة
شخصيات مهمة
muhamad

ذكر

المواجهة Empty
مُساهمةموضوع: رد: المواجهة   المواجهة I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 17, 2007 2:40 pm

انا شايف يا د ان مادام الكلام اللى انت بتكتبهلها ع النت ده فعلا طالع من قلبك وانت فعلا حبتها يبقا فى مقابلتها مش هتلاقى مشكله نهائى

اما لوكنت بتكدب وبتتسلى هيبان عليك وهيظهر عليك جامد من كلامك الفعلى معاها معاها وجه لوجه.
رؤف
عضو جديد
عضو جديد
رؤف

المواجهة Empty
مُساهمةموضوع: رد: المواجهة   المواجهة I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 29, 2007 8:28 pm

أحسنت دكتور فاروق

نعم الطرح طرحك

علمت من أين تؤكل الكتف أخى

تقديرى لطرحكم المميز

الكافى الشافى

تقبل مررورى ودمت بألف خير

المواجهة
صفحة 1 من اصل 1